Aktuality

01.02.2019 01:00

Marketingová kampaň pražského letiště

(red), www.prg.aero Marketingová kampaň pražského letiště
Nová marketingová kampaň Letiště Praha podpoří během celého letošního roku výjezdový cestovní ruch a celou řadu zajímavých destinací v Evropě. Konkrétně se jedná o místa v Chorvatsku, Itálii, Francii a Španělsku, kam se mohou cestující jednoduše dostat přímým spojením z Letiště Václava Havla Praha. Kampaň poběží v různých kanálech v průběhu roku, zejména v letní sezóně. První vizuály lákající k návštěvě vybraných měst jsou již od ledna k vidění v prostorách Terminálu 2. Od následujícího měsíce bude součástí také propagace prostřednictvím online kampaní i outdooru na vybraných místech České republiky. Cílem letiště je zvýšit u obyvatel ve spádové oblasti zájem o cestování letadlem a představit jim alternativu k automobilové dopravě. Úkolem je také zvýšit povědomí o destinacích,  počtu spojení a podpořit letecké společnosti.
„Chtěli bychom Čechy inspirovat, aby pravidelně a více létali, ať už na dovolenou nebo na stále více oblíbené eurovíkendy. Chceme jim ukázat, že cestování letadlem je rychlejší, pohodlnější a také u celé řady destinací levnější. Konkrétní země a místa, které jsme do nové marketingové kampaně pro rok 2019 vybrali, vychází z dlouhodobé strategie leteckého obchodu Letiště Praha, a tato kampaň je její součástí,“ řekl Jiří Vyskoč, ředitel leteckého obchodu Letiště Praha. „Velký potenciál vidíme například u cest do populárního Chorvatska, kdy většina cestujících stále spíše využívá automobily, což bychom rádi změnili,“ dodal.
V letošním roce bude do této kampaně zahrnuto 15 různých míst ve čtyřech zemích ‒ Francii, Chorvatsku, Itálii a Španělsku. Vizuály tak budou cestující lákat k letům například do Splitu, Zadaru, Bari, Pisy, Marseille nebo Malagy. Podobný formát kampaně by se měl opakovat každý rok a konkrétní destinace pravidelně střídat a doplňovat právě podle dlouhodobé strategie Letiště Praha.
Letiště Praha podporuje příjezdový i výjezdový cestovní ruch dlouhodobě a důležitou součástí rozvoje leteckých spojení. V rámci podpory příjezdového cestovního ruchu vznikla v minulém roce platforma TouchPoint, propojující obchodní a marketingové aktivity Letiště Praha, CzechTourism, Prague City Tourism a Středočeské centrály cestovního ruchu.
 
Seznam podpořených destinací v roce 2019:
 
Země
Destinace
Počet letů
(frekvence k 24.1.2019)
Letecká společnost
Francie
Nice
Až 7x týdně
České aerolinie
Francie
Marseille
4x týdně
Volotea, Ryanair
Francie
Bordeaux
2x týdně
Volotea
Chorvatsko
Split
Až 7x týdně
Smartwings/České aerolinie
Chorvatsko
Dubrovník
Až 7x týdně
Smartwings
Chorvatsko
Zadar
2x týdně
Ryanair
Itálie
Bari
Až 5x týdně
Ryanair, WizzAir
Itálie
Benátky
Až 19x týdně
České aerolinie, easyJet, Ryanair, Volotea
Itálie
Neapol
Až 5x týdně
easyJet, Ryanair
Itálie
Pisa
3x týdně
Ryanair
Itálie
Boloňa
Až 11x týdně
České aerolinie, Ryanair
Španělsko
Girona
Až 2x týdně
Smartwings
Španělsko
Barcelona
Až 5x denně
České aerolinie, Ryanair, Vueling
Španělsko
Malaga
Až 10x týdně
Ryanair, Smartwings
Španělsko
Bilbao
Až 3 týdně
České aerolinie
 
 

 

 

Menu

Z fotogalerie

Hlavní partneři webu

Databáze letišť

Army burza

Partneři webu

 

WebArchiv - archiv českého webu

Reklama